kaja šubelj
DIGITALNI MARKETING... MIT ali RESNICA?

Digitalni marketing sedaj že dobro poznamo, saj nas spremlja na skoraj vsakem koraku. Digitalna orodja so postala ključni del vsake marketinške strategije, vse od družbenih omrežji, spletnih oglasov, spletnih strani, vplivnikov in ostalih načinov komuniciranja z uporabniki. Za vse tiste, ki v svojo strategijo še niste vključili digitalnih orodji, imamo eno vprašanje… Kaj čakate?😅 Če potrebujete še eno potrditev, da je to zares potrebno, vam jo ponujamo zdaj! Skupaj se bomo sprehodili čez mite o digitalnem marketingu in vas skušali prepričati, da prenehate s čakanjem in se spravite v akcijo!
Pripravili smo 6 dejstev o digitalnem marketingu, za katere so številni prepričani, da držijo, mi pa trdimo, da ne!
6 MARKETINŠKIH MITOV
1. VSEBINA NI POMEMBNA 🗙
Vsebina je absolutno ena izmed pomembnejših elementov tako pri digitalnem kot tudi tradicionalnem marketingu. Je bistvenega pomena za dobro uvrstitev spletne strani v iskalniku, zagotavlja večjo vidnost in dodano vrednost za uporabnike. Dobra vsebina mora biti prisotna povsod, v blogih, video posnetkih, objavah v družbenih omrežjih, na spletni strani in digitalnih oglasih. Če ste tudi vi eden izmed tistih, ki trdi, da vsebina ni pomembna, boste vašemu podjetju naredili več škode kot koristi. Vsebina mora biti kraljica vseh marketinških aktivnosti!
2. SPLETNE STRANI NI TREBA POSODOBITI 🗙
Veliko ljudi meni, da je naloga končana, ko je spletna stran enkrat izdelana. Temu nikoli ni tako. Iskalni algoritmi se nenehno posodabljajo, zato se vaša spletna stran zlahka izgubi v množici vseh ostalih. Google obožuje nove vsebine in vedno išče sveže posodobitve. Ključnega pomena je konstantna SEO optimizacija spletne strani, ki bo zagotovila višjo uvrstitev v iskalniku in privabila organski promet. Redno posodabljanje spletne strani vam bo prineslo boljše rezultate!
3. DIGITALNI MARKETING NE PRIPELJE DO FIZIČNE PRODAJE 🗙
Tudi to ne drži! Prisotnost vsakega podjetja na spletu je ključna za večjo prepoznavnost blagovne znamke. Vsaka digitalna aktivnost bo pripomogla k povečanju vidnosti in širjenju prepoznavnosti. Pri tistih, ki so usmerjeni v fizično prodajo, se lahko s SEO optimizira spletno stran za lokalna iskanja oziroma iskanja v bližini. Tako boste poskrbeli, da je vaše podjetje prikazano, ko uporabniki iščejo ponudbo na vašem območju delovanja.
4. VEČ PROMETA = VEČ DENARJA 🗙
Pri digitalnem marketingu ni pomembno samo povečanje prometa, ampak pridobivanje prave vrste prometa. Osredotočiti se je treba na tiste uporabnike, ki ne bodo zapustili vaše spletne strani ampak bodo zaključili želeno dejanje. Izbrati morate prave ključne besede in vsebino, ki bo privabila uporabnike, kateri bodo povečali vaš prihodek.
5. E-MAIL MARKETING JE PRETEKLOST 🗙
Čeprav je e-mail marketing najstarejše digitalno orodje, še zdaleč ne pomeni, da je njegova vloga v digitalnem svetu zaključena. Še vedno predstavlja odličen način za obveščanje uporabnikov, ki so že bili v stiku z vašim podjetjem in pokazali zanimanje za vaše proizvode. S pravilno postavljenim konceptom e-mail marketinga, boste ohranjali stik z zvestimi uporabniki in jih obveščali o aktualnem dogajanju. Na ta način boste dosegli tiste uporabnike, ki se zanimajo za vaše proizvode in tako povečali vašo prodajo.
6. OBČINSTVO NA SPLETU JE PREŠIROKO 🗙
Na spletu je res veliko uporabnikov, vendar vas to ne sme omejevati, saj na drugi strani to pomeni priložnost za doseganje tistih, ki jih želite. S pravilno izbranimi ključnimi besedami in ciljno skupino boste zajeli ustrezne uporabnike, ki bodo zaključili želeno dejanje in z malo sreče postali vaši zvesti pripadniki.
Smo vas prepričali?
Glavno vprašanje je, ali smo vas prepričali, da tudi vi začnete z marketinškimi aktivnostmi v digitalnem svetu? Ali se vam mogoče zdi, da digitalnemu marketingu še vedno niste kos in zato odlašate? Na tem mestu vam lahko na pomoč priskočimo mi, za vas oblikujemo digitalno marketinško strategijo, jo implementiramo v prakso in poskrbimo za vidnost vaše blagovne znamke na spletu!
Do uspeha vas loči le še en korak… kratek dopis z vašimi željami na info@adrem.si!