kaja šubelj
E-MAIL MARKETING

E-mail marketing je bilo prvo orodje digitalnega marketinga, ki se uporablja že od leta 1971. Na svetovni ravni je več kot 4 bilijonov uporabnikov elektronske pošte, dnevno pa je poslanih več kot 300 bilijonov e-mailov. Ne glede na to, ali ste lastnik podjetja, tržnik ali samostojni podjetnik, je e-mail marketing zelo učinkovit način za promocijo vaše blagovne znamke, spodbujanje vključevanja uporabnikov in ustvarjanje prodaje.
Kaj je e-mail marketing?
Je oblika neposrednega marketinga, s katero organizacije pošiljajo promocijska in vsebinska sporočila ciljnim uporabnikom. Velja za enega izmed najučinkovitejših digitalnih orodij, saj je stroškovno učinkovit, ciljno usmerjen, prilagodljiv za množični doseg, rezultati pa so v celoti merljivi. S pomočjo e-mail marketinga se vzpostavljajo odnosi z obstoječimi in potencialnimi uporabniki ter povečuje njihova vrednost.
Obstajajo tri oblike e-mailov: prodajni e-mail, transakcijski e-mail in e-novice. S prodajnimi e-maili se običajno želi doseči takojšen cilj – izvedba nakupa ali prenos vsebine s strani uporabnika. Transakcijski e-maili se nanašajo na avtomatizirana e-mail sporočila, ki uporabnike obveščajo o plačilih, naročninah, spremembah na njihovem računu, vključujejo tudi razne opomnike in potrditvene e-maile. E-novice pa se osredotočajo na dolgoročnejše cilje, saj so usmerjene v ohranjanje dolgoročnega odnosa z uporabniki, na način, da se jim ponudi zanje koristna vsebina.
Prednosti e-mail marketinga
Podjetju omogoča neposredno komunikacijo s svojimi uporabniki na bolj osebni ravni. V nasprotju z družbenimi omrežji, kjer se lahko sporočilo blagovne znamke izgubi, e-mail marketing omogoča pošiljanje prilagojenih sporočil, za katere obstaja večja verjetnost, da jih bodo uporabniki prebrali.
Poslan e-mail s strani pošiljatelja se prikaže neposredno na telefonu ali računalniku ciljnega uporabnika in s tem prepreči možnost, da bi ta sporočilo spregledal.
Je stroškovno učinkovit, saj ne zahteva visokega proračuna. Vse, kar potrebujete, je seznam uporabnikov, dobro orodje za pošiljanje e-mailov in nekaj časa za ustvarjanje privlačne vsebine.
Rezultati posameznih e-mail kampanj so v celoti merljivi, kar omogoča vpogled v uspešnost in možnost prilagajanja. Spremljate lahko število uporabnikov, ki je odprlo e-mail, razmerje med prikazi in kliki ter število želenih konverzij. Ti podatki vam pomagajo pri optimizaciji oglaševalskih akcij za doseganje boljših rezultatov.
Kako do uspešne e-mail kampanje?
V poplavi vseh e-mail, ki jih uporabniki dobimo s strani različnih podjetji, kreacija uspešne e-mail kampanje predstavlja velik izziv. Za vas smo pripravili nekaj nasvetov, s pomočjo katerih bodo vaši e-maili dosegali želene rezultate!
1. Preden se lotite e-mail marketinga, izberite primerno orodje za pošiljanje e-mailov, ki ustreza vašim potrebam in proračunu. Na spletu so na voljo različna orodja, kot so Mailchimp, Sendingblue, GetResponse, AWeber itd.
2. Pomembno je, da zberete čim več e-mail naslovov obstoječih in potencialnih uporabnikov. Zbirajte jih na vaši spletni strani in družbenih omrežjih, kjer v zameno za e-mail, uporabnikom ponudite nekaj koristnega (koda za popust, brezplačna e-knjiga).
3. E-mail vedno začnite s privlačno ZADEVO, saj je to prva stvar, ki jo bodo uporabniki videli. Zadeva mora pritegniti pozornost, saj tako spodbudite uporabnike, da odprejo vaš e-mail.
4. Izkoristite možnost PERSONALIZACIJE in prilagodite svoja e-mail sporočila na podlagi vedenja, potreb in demografskih podatkov vaših uporabnikov. E-mail naslovite neposredno na posameznega uporabnika, tako da v nagovoru uporabite njegovo ime.
5. Naj bo vaša vsebina privlačna in zabavna! Nihče ne mara dolgega besedila, ki vsebuje veliko žargona. Uporabite pogovorni jezik in naredite svojo vsebino berljivo s kratkimi odstavki, točkami in slikami. Bodite izjemno jasni glede naslednjega koraka, ki želite, da ga uporabnik naredi.
6. CTA (poziv k dejanju) naj bo jasen, viden in ustrezen glede na vsebino e-maila. Uporabite kontrastne barve in krepke pisave, da bo CTA izstopal in ga bo uporabnik takoj opazil.
7. Analizirajte rezultate in optimizirajte e-mail kampanje. Eksperimentirajte z različnimi zadevami, vsebino in CTA-ji, da ugotovite, kaj najbolje deluje pri vaših uporabnikih.
E-mail marketing je zelo pomembno orodje za neposredno komunikacijo z uporabniki, njegova vloga pa se bo tudi v prihodnosti še dodatno okrepila. Izkoristite priložnosti, ki jih ponuja in dosezite želene poslovne rezultate. Tudi na tem področju vam lahko priskočimo na pomoč mi ter skupaj z vami dosežemo poslovni uspeh! Kontaktirajte nas na info@adrem.si.