top of page
  • Writer's pictureGrega Žigon

Skrivnosti SEO optimizacije


Vsako podjetje si želi, da bi se pojavilo na prvi strani z rezultati v iskalniku, ko uporabniki vpišejo določene ključne besede. Še boljše je, če se podjetje pojavi čisto na vrhu strani, saj tako predstavlja prvi zadetek za uporabnika. Spletne strani, ki so uvrščene višje, imajo večjo možnost, da si jih bodo uporabniki dejansko ogledali. Raziskave so pokazale, da spletne strani, ki se pokažejo na prvi strani v iskalniku, dobijo 90% vseh klikov. Na kakšen način lahko podjetje to doseže?


Na vrhu strani z rezultati v iskalniku se vedno najprej prikažejo spletne strani, ki uporabljajo plačljivo oglaševanje s pomočjo orodja Google Ads, kjer zakupijo izbrane ključne besede. Podjetje se seveda lahko odloči za tak način delovanja, vendar pa so uporabniki postali nezaupljivi in oglase enostavno preskočijo, dokler ne pridejo do organskih zadetkov. Spodnja slika prikazuje primere plačljivega oglaševanja v iskalniku Google.



Takoj za oglasi, ki jih prikazuje zgornja slika, se prikažejo spletne strani, ki zaradi dobre SEO optimizacije dosegajo višjo uvrstitev. SEO (Search Engine Optimization) pomeni optimizacija spletnih strani z namenom doseganja najvišje možne uvrstitve v iskalniku. Na spodnji sliki lahko vidimo spletne strani, ki so najbolje optimizirane za izbrani ključni besedi ˝marketinška agencija˝.




Ko govorimo o SEO optimizaciji, poznamo dve vrsti: ON-SITE in OFF-SITE.

Na grobo rečeno, se On-site optimizacija doseže s kakovostnim besedilom na vstopni strani in vsaki podstrani spletnega mesta. Vsebina na spletni strani mora biti zanimiva in koristna za obiskovalce, saj jih na ta način lahko pritegnemo, da na strani ostanejo dlje. Drugi pomemben element so naslovi posameznih podstrani, ki morajo vsebovati ključne besede, na katere želimo visoko uvrstitev v iskalniku. Poleg tega je potrebno optimizirati tudi slike na strani, pri čemer je pomembna kvaliteta, resolucija, velikost, format in opis slike.


Za off-site optimizacijo je potrebno pridodobiti zunanje povezave z drugih spletnih strani, kar preprosto pomeni, da morajo druge strani objaviti link do naše spletne strani. To vključuje naša družbena omrežja in katerekoli povezave iz drugih strani, ki peljejo na našo spletno mesto. Spletne strani z več zunanjimi povezavami imajo večjo možnost, da so višje uvrščene na strani z rezultati.

Vse več uporabnikov obišče spletno stran preko mobilnika, zato je spletno stran potrebno prilagoditi za prikaz na mobilnih napravah. Poskrbeti je treba, da je URL oziroma povezava našega spletnega mesta varna, kar pomeni, da vsebuje oznako https.



Kako vam bo SEO koristila?

  • Uporabniki so veliko bolj zaupljivi do tistih spletnih strani, ki so v iskalniku višje uvrščene in zato obstaja večja verjetnost, da bodo obiskali ravno vašo stran.

  • Dosegli boste organski promet na vaši strani, za katerega vam ne bo potrebno plačati.

  • Zaradi višje uvrstitve se bo količina prometa na vaši strani povečala. Posledično se lahko poveča tudi prodaja vaših proizvodov.

  • Uporabniki, ki bodo obiskali vašo spletno stran, bodo verjetno tudi opravili nakup oziroma željeno dejanje, saj so tja prišli z določenim namenom.


Kako se lotiti SEO?

Vsak se lahko loti SEO optimizacije svoje spletne strani, vendar je za to potrebno nekaj znanja in časa. Zavedati se je treba, da se rezulati SEO optimizacije ne pojavijo kar čez noč, saj tudi iskalniki potrebujejo nekaj časa, da preučijo vse spremembe.


Če nimate časa in volje, da bi se sami lotili optimizacije vaše spletne strani, vam lahko priskočimo na pomoč! Za vas naredimo brezplačno analizo spletne strani, pripravimo strategijo in jo skupaj z vami uresničimo ter dosežemo željene rezultate 💪.


Že danes lahko naredite prvi korak do vaše SEO optimizacije, tako da nas kontaktirate na Info@adrem.si.

37 views0 comments
bottom of page